• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

تقویم رومیزی ارزان | تقویم رومیزی 1403

شنبه, 10 مهر 1400

تقویم رومیزی ارزان | تقویم رومیزی 1403

همواره هزینه چاپ تقویم رومیزی به نسبت انواع سالنامه ارزان تر است و همه توان خرید و سفارش تقویم رومیزی 1403 را خواهند داشت. تقویم رومیزی و سررسید هر دو از هدایای فرهنگی و اداری هستند که کاربرد بالایی نیز دارند. اگر از لحاظ مالی برایتان سفارش سررسید عمده مقدور نیست می توانید تقویم رومیزی را جایگزین آن کنید. در ادامه به اصول و روش های چاپ و طراحی تقویم رومیزی و مقایسه آن با سالنامه می پردازیم.

تقویم رومیزی 1403

واضحا و همانگونه که از نام تقویم رومیزی درک می شود، این تقویم می تواند در هر زمان و محلی روی سطوحی صاف مانند میز قرار بگیرد. رایج ترین شکل تقویم رومیزی سفارشی که در بازار می بینیم دارای پایه سخت بوده و در تولید آن از مقوای سخت استفاده می شود تا پایه ایستایی و دوام بالایی داشته باشد. برای افزایش زیبایی ظاهر تقویم رومیزی پایه آن را با گالینگور، سلفون و گلاسه می پوشانند. همچنین برای صفحات تقویم رومیزی هم از گلاسه های ضخیم با گرماژ های متنوع (300، 250، 200) استفاده می شود.

زمانی که برگه های تقویم رومیزی با توجه به سلیقه و نیاز مخاطب و مشتریان به صورت اختصاصی و عمومی طراحی و چاپ شدند، می توان آن را با استفاده از فنر به بخش بالایی پایه تقویم رومیزی متصل نمود. پیشنهاد می شود که چاپ تقویم رومیزی را بسته به نوع فعالیت خود و هم رنگ با لوگوی برندتان استفاده نمایید، زیرا قصد شما از چاپ تقویم رومیزی افزایش درآمد روزمره، امور تبلیغاتی و جذب مشتریان بیش تر و خاص است. همچنین استفاده از شماره تماس و قرار دادن آدرس شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام و واتس اَپ روی تقویم رومیزی می تواند راهی برای نمایش نمونه کارهایتان باشد.

تقویم های رومیزی موجود در کاتالوگ محصولات 1403 پیک فدک از تنوع طراحی و رنگبندی زیاد و زیبایی برخوردارند. اما تقویم رومیزی پایه مقوای پیک فدک تنها در دو سایز تقویم رومیزی فانتزی و تقویم رومیزی (بزرگ) نفیس تولید می شوند. اما در صورت سفارش تقویم رومیزی اختصاصی می توانید بلند یا کوتاه بودن برگ های تقویم رومیزی را تغییر دهید. 

برای مثال در تقویم رومیزی مکعبی (فانتزی) می توانید برگه های آن را کشیده تر کنید و به حالت مستطیل درآید. 

قیمت تقویم رومیزی 1402

آنچه باید در رابطه با تقویم رومیزی 1403 بدانید

وقتی که تصمیم به سفارش تقویم رومیزی از یک شرکت چاپ تبلیغاتی گرفتید، ابتدا باید کاتالوگ تقویم رومیزی 1403 و محصولات آن ها را از ایشان درخواست کرده و به دقت ملاحظه کنید. کاتالوگ هدایای تبلیغاتی شرکت مورد نظر می تواند شامل تقویم رومیزی پایه چوبی، پایه پلکسی، شیشه ای و... باشد. حال برای یک انتخاب هوشمندانه باید تمامی ویژگی های برتر را شناخته و در طراحی تقویم رومیزی سفارشی خود به کار ببندید.

بدین منظور در ادامه تعدادی از مهم ترین ویژگی های تقویم رومیزی را بیان کرده ایم:

  • درون تقویم های رومیزی علاوه بر تاریخ شمسی، میلادی و قمری نیز درج می شود.

  • انواع تقویم رومیزی شامل تمامی مناسبت های ضروری و اطلاعات مهم بوده و در زیر جدول تاریخ ها نوشته می شود.

  • در پشت و روی تمامی صفحات تقویم رومیزی سفارشی با توجه به خواست مشتری و موضوع تقویم، تصویری مرتبط و زیبا قرار داده می شود.

  • در حین سفارش تقویم رومیزی 1403 اختصاصی، نوع پایه، طراحی و گرماژ کاغذ گلاسه را بر اساس میزان بودجه و پسند خود تغییر دهید.

  • تعداد برگ های تقویم رومیزی می توانند بسته به نیاز و درخواست شما به صورت هشت، دوازده یا سیزده برگی و یا با تعداد برگه های بیشتر باشد.

  • تقویم رومیزی به دلیل داشتن مواد اولیه کمتر نسبت به هدایای تبلیغاتی دیگر مانند سررسید چرم قیمت کمتری هم دارد و همین ویژگی آن موجب می شود تا مخاطب هنگام انتخاب هدایای تبلیغاتی برای ارائه به مخاطبان خود تقویم رومیزی را در بین اولویت های خود قرار دهد و اینکه بیشتر راغب شود تا برای اهدا یک محصول تبلیغاتی ویژه و مخاطب پسند، تقویم رومیزی را انتخاب و سفارش دهد.

تقویم رومیزی سفارشی

تقویم رومیزی سفارشی یا عمومی؟

در تقویم رومیزی سفارشی یا همان اختصاصی مزایایی وجود دارد که تقویم های رومیزی عمومی آن را ندارند. ابتدا وجه اشتراک دو مدل تقویم رومیزی را بگوییم که هر دوی این تقویم رومیزی های اختصاصی و عمومی در قسمت پایه دارای فضایی برای تبلیغات هستند و می توانید چاپ طلاکوب یا نقره کوب روی آن داشته باشید. این نهایت تبلیغاتی است که می توانید روی تقویم رومیزی عمومی انجام دهید اما در خصوص تقویم رومیزی اختصاصی نمی توان همین را گفت.

در سررسید اختصاصی و تقویم رومیزی اختصاصی می توان تمامی صفحات آن را شخصی سازی کرد و تصاویری از محصولات و خدمات را به تصویر کشید. نحوه کار بدین صورت است که ما قالب تقویم رومیزی را برای شما ارسال می کنیم، و طبق قواعد معینی اقدام به طراحی می کنید. پس از طراحی هر 12 صفحه، آن ها را بصورت عکس هایی با کیفیت برای واحد تقویم رومیزی ارسال کنید تا مورد بررسی فنی قرار گیرند. در صورت عدم وجود مشکل فایل تصاویر شما چیده شده و برای چاپ ارسال می شود.

بدین ترتیب پس از طی مدت چاپ، می توانید سفارش تقویم رومیزی اختصاصی خود را با صفحات و پایه شخصی سازی شده در دستان خود داشته باشید. اما بدیهی است که هزینه تولید و چاپ تقویم رومیزی اختصاصی بیشتر از عمومی آن خواهد بود، چرا که در تقویم رومیزی عمومی چاپ از پیش انجام شده و هزینه مازادی بابت آن دریافت نخواهد شد.

مقاله های مرتبط

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی از هدایای تبلیغاتی جدید محسوب نمی...

ادامه مطلب
انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

برای خرید تقویم رومیزی1403 با کیفیت و زیبای...

ادامه مطلب
تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم های رومیزی با توجه به تنوع گسترده...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما