• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سالنامه 1403 را با دقت سفارش دهید

چهارشنبه, 21 مهر 1400

سالنامه 1403 را با دقت سفارش دهید

هرسال با نزدیک شدن به سال نو، مدیران شرکت ها، کارخانه داران، صاحبان مشاغل و ... درصدد تهیه و سفارش هدایای تبلیغاتی به ویژه سررسید و سالنامه تبلیغاتی بر می آیند. همزمان با این مسئله سوالات بسیاری در ذهنشان شکل می گیرد که سررسید خود را از کجا تهیه کنم که بهترین چاپ و کیفیت را داشته باشد؟ کدام موسسه تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی مرغوب و قیمت مناسب دارد؟ تنوع طراحی کدام شرکت در زمینه تقویم و سررسید بالاتر است؟ کدام آژانس تبلیغاتی محصولات خود مانند تقویم و سررسید را با صحافی تضمینی انجام می دهد؟ پشتیبانی چه شرکتی همیشه پاسخگو و پرقدرت می باشد؟

دانستنی های سفارش سررسید

برای یافتن پاسخ همه این سوالات باید تحقیق و بررسی کرد و سپس بهترین شرکت چاپ و نشر را با توجه به نیازهای خود انتخاب کرد. ما در این مقاله و همچنین سایر مقالات سایت قصد داریم شما را با نکات مهمی برای سفارش سررسید 1403 آشنا کنیم. مقالات قرار داده شده در سایت با زبانی واضح و رسا با تصاویری گویا برای شما تهیه شده و به طوری است که ذهن شما درگیر موارد پیچیده نشود. نکات ذکر شده در این مقاله و سایرین همه قسمت های سررسید و تقویم رومیزی را شرح داده، به طوری که شما بتوانید هنگام سفارش با تسلط کامل بر تمام بخش ها و عناصر تقویم و سررسید، هدایای تبلیغاتی با کیفیت و قیمت مناسب مورد نظر را انتخاب کنید.

همانطور که از پیشتر توضیح داده ایم سررسید، هدیه تبلیغاتی بسیار کاربردی، مفید، نفیس و انتخاب مناسبی در انتشار تبلیغ و برند شما می باشد، بنابراین بهتر است به همه بخش های آن توجه کنید تا هدیه تبلیغاتی شما تاثیرگذاری بیشتری در نظر مخاطب داشته باشد.

یکی از قسمت های اصلی سررسید جلد آن است که در نگاه اول توجه مخاطب را به خود جلب می کند، اگر قصد سفارش یک سررسید لوکس و نفیس را دارید بهتر است از پارچه های چرم با بافت های زیبا استفاده کنید تا خاص بودن سررسیدتان را دوچندان کند، و همچنین در صورت ارائه سررسید با قیمت مناسبتر می توانید جلد سلفون با طراحی اختصاصی خود را سفارش دهید البته این گزینه برای سفارشات با تیراژ بالا را شامل می شود، در این صورت باید دقت کنید طرح انتخابی شما زیبا و گیرا باشد زیرا طرح اگر زیبایی نداشته باشد، مخاطب سالنامه ای را که هدیه گرفته به کناری گذاشته و یا با اکراه استفاده می کند.

سررسید و سالنامه 1402

بعد از جلد، به محض باز کردن سررسید آستر بدرقه است که خودنمایی می کند، بنابراین برای داشتن سالنامه لوکس باید به طرح و جنس بدرقه اهمیت قائل شوید، در غیر اینصورت یک بدرقه سفید نیز می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. دیگر موردی که از اهمیت ویژه ای برخوردار هست برگه های داخلی سررسید است، جنس کاغذ صفحات داخلی بهتر است از کاغذ مرغوب و با کیفیت باشد (معمولا کاغذ 70 گرم استفاده می شود، گاها کاغذ کرم یا کاغذ بالک که سبکتر و دوستدار محیط زیست هست به کار برده می شود)، چون کاغذ بی کیفیت، از نفیس بودن و مرغوبیت سررسید کاسته می شود و همین باعث میشود توجه مخاطب به هدیه دریافتی از جانب شما اهمیت کمتری دهد، همچنین اگر طراحی داخلی صفحات منسجم ، کاربردی و زیبا نباشد نیز چنین اتفاقی می افتد.

با دقت در انتخاب موارد توضیح داده شده در پاراگراف های بالا، می توان یک سالنامه با کیفیت، مرغوب و به یادماندنی سفارش و به مخاطبان ارائه داد. سررسید را می توانید به صورت اختصاصی نیز سفارش دهید. اگر تیراژ سفارشتان بالا هست مناسبتر است که سررسیدتان را شخصی سازی کنید به عبارت دیگر بهتر است جلد، بدرقه، صفحات گلاسه ابتدا و انتهای سررسید، صفحات داخلی، روبان، پلاک آویز سالنامه را به صورت اختصاصی چاپ کنید.

امسال در کاتالوگ هدایای تبلیغاتی 1403 پیک فدک خصوصا در بخش سررسید و سالنامه شاهد افزایش تنوع بسیاری هستیم. حتی اقدام به تولید سررسید سه بعدی، سررسید یک هشتم ترمو، ست سررسید و تقویم رومیزی نفیس و... نیز نموده ایم که با استقبال خوبی نیز از سمت شما مواجه شده است.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما