• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

ست تقویم رومیزی و سررسید | تقویم و سررسید 1403

دوشنبه, 03 آبان 1400

ست تقویم رومیزی و سررسید | تقویم و سررسید 1403

کلمه سِت در لغت به معنی هماهنگ کردن یا یکدست بودن دو یا چند شی گفته می‌شود. وقتی چند شی مانند لباس، دکور و... را یکسان یا به عبارتی ست کنیم می‌تواند زیبایی خیرده کننده‌ای داشته باشد. تقویم رومیزی 1403 و سررسید پیک فدک نیز می‌توانند ست باشند و نمای بصری بسیار چشم نوازی داشته باشند. از سال‌های قبل تا کنون هر ساله چند مدل ست تقویم رومیزی و سررسید طراحی و تولید می‌کردیم. اما نظر به استقبال چشم گیر شما عزیزان، امسال طرح های ست بیشتر و متنوع تری در کاتالوگ 1403 پیک فدک به چشم می‌خورد.

حتما می دانید که سررسید و تقویم رومیزی از جمله هدایای تبلیغاتی هستند. هدیه دادن محصولات تبلیغاتی یک استراتژی موثر و مفید در برند سازی و بالا بردن فروش است. بسیاری از همکاران ما خرید انواع سررسید و سالنامه را به تقویم رومیزی و دیواری ترجیح می دهند. و به طور تقریبی می توان گفت که هر ساله سررسید و سالنامه بالاترین میزان فروش را در نشر پیک فدک دارند. اما بعضی از مشتریان خوش سلیقه نیز هستند که سفارش و خرید سررسید و تقویم ست را ترجیح می دهند. در این مقاله به انواع ست های تقویم رومیزی در کاتالوگ 1403 سالنامه فدک می پردازیم.

انواع سررسید و تقویم رومیزی 1403

سررسید و تقویم رومیزی پیک فدک هر دو بسیار پر فروش بوده و هر ساله تنوع بسیاری از آن را طراحی و عرضه می کنیم. اما بنا به درخواست برخی مشتریان ویژه، چاپ سررسید و تقویم رومیزی ست را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم. عموما ست تقویم رومیزی و سررسید برای سررسید نوبت دهی یا سررسیدهای پزشکی انجام می‌شد. زیرا اکثر پزشکان و کارمندان ترجیح می‌دهند که از ست این دو محصول استفاده کنند. بدین ترتیب نمای میز کار بسیار مرتب‌تر و شکیل‌تر خواهد بود.

اگر به کاتالوگ 1403 پیک فدک مراجعه کنید تنوع بی نظیری از هدایای تبلیغاتی مختلف را در آن می‌بینید. لازم به ذکر است که در کاتالوگ قیمت‌ها ذکر نشده، و برای اطلاع از قیمت باید لیست قیمت 1403 را دانلود بنمایید. برای مثال در سررسید و تقویم رومیزی آدنیس و سایان می‌بینید که هر دو از یک تم رنگی و قالب ساخته شده‌اند. ضمن اینکه هر دوی این سررسید و تقویم قابلیت اختصاصی سازی نیز داشته و می توانید از چاپ سیلک یا طلاکوب روی آن استفاده کنید.

ناگفته نماند که ضرورتی در سفارش این تقویم و سررسید 1403 بصورت همزمان نبوده و جدا نیز ثبت سفارش می‌شوند. همانطور که مشخص است سررسید و تقویم ست از یک تم رنگی و یک قالب طراحی شده پشتیبانی می‌کنند. این ست می‌تواند یک انتخاب عالی و شکیل برای دوستان و آشنایان کارمند شما باشد.

انواع سررسید و تقویم رومیزیبیشتر بخوانید: سفارش تقویم رومیزی یا سررسید تبلیغاتی؟

ست رومیزی نفیس

اگر به دنبال یک استند یا پایه همه کار بر روی میز کار خود هستید، ست رومیزی بهترین انتخاب است. در کاتالوگ 1403 پیک فدک یک ست فلزی رومیزی نفیس آورده شده که امکانات بسیاری را در فضایی محدود داراست. ست رومیزی پیک فدک شامل فضایی مختص برگه یادداشت، جعبه ملزومات نفیس، جای خودکار و کارت ویزیت است. سایز این سررسید چرم 35 در 16 سانتی متر بوده و جنس آن فلز آمیخته با قسمت هایی چرمی است.

ست رومیزی می تواند نظم و زیبایی را به میز کار شما بازگرداند. به جهت نفیس و ارزنده بودن این هدیه می تواند یک هدیه و انتخاب عالی برای مدیران و روسای شرکت ها باشد. نوع دیگری از ست رومیزی نیز وجود دارد که یک امکان ویژه برای منشی‌ها دارد، و آن را زیر دستی منشی نیز می‌نامند. زیردستی منشی یک محصول جدید است که برای اولین بار در مجموعه پیک فدک عرضه می گردد.

در این مدل ست زیردستی و تقویم رومیزی روی یک چرم مرغوب نصب شده و ظاهری بسیار نفیس و لاکچری دارد. زیردستی منشی حاوی دفترچه‌ای با برگه‌های یادداشت در ابعاد بزرگ است که می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. تعداد برگه های یادداشت منشی 50 برگ بوده و جای خودکار و کارت ویزیت نیز در آن تعبیه شده است. ضمن اینکه یک پلاک فلزی در گوشه این زیردستی نصب شده و می‌توان حک پلاک روی آن انجام داد. این زیردستی‌های مدرن در دو سایز متوسط و بزرگ تولید شده اند که قابلیت سفارش عمده را نیز دارند.

 

مقاله های مرتبط

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی از هدایای تبلیغاتی جدید محسوب نمی...

ادامه مطلب
انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

برای خرید تقویم رومیزی1403 با کیفیت و زیبای...

ادامه مطلب
تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم های رومیزی با توجه به تنوع گسترده...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما