• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سررسید سه لت | طراحی های سررسید

سه شنبه, 27 مهر 1400

سررسید سه لت | طراحی های سررسید

سررسید سه لت از این جهت این نام را به خود گرفته است که جلد سررسید به صورت سه تکه است که سه قسمت آن به این صورت است: روی سررسید (که دارای آهنربا برای بسته شدن می باشد)، روی جلد سررسید و پشت جلد سررسید می باشد. سررسید سه لت یکی از محصولات خاص نشر پیک فدک می باشد که بسیار شیک است و از محصولات لوکس این مجموعه به شمار می رود و مناسب برای مدیران، دانشجویان و همچنین یک هدیه ارزشمند می باشد. سررسید های سه لت اصولا از جنس چرم مرغوب ایرانی یا چرم وارداتی تولید می شوند. در این مقاله به معرفی سررسید های سه لت پیک فدک و طراحی های سررسید می پردازیم.

 سررسید سه لت چرم

سررسید سه لت تولید شده ی نشر پیک فدک دارای مشخصات زیر می باشد:

  1. جلد به کار رفته برای این سررسید، ترمو (چرم مصنوعی خارجی) می باشد.
  2. قطع سالنامه داخلی وزیری (17 در 24) است.
  3. نوع قرار گرفتن ایام هفته، به صورت یک روز در یک صفحه و پنجشنبه و جمعه مشترک طراحی شده است.
  4. تعداد صفحات داخلی سررسید 1403 سه لت 336 صفحه (21 فرم) می باشد.
  5. این سررسید روی تحریر 70 گرم خارجی چاپ شده است.
  6. صفحات داخلی سررسید به صورت دورنگ ( مشکی و قرمز، مشکی و نارنجی، مشکی و سرخابی، مشکی و سبزآبی و ...) چاپ شده است.
  7. صحافی سررسید سه لت، دوخت با کیفیت تضمینی است.
  8. قابلیت چاپ داغی روی جلد سررسید می باشد.
  9. .قابلیت اختصاصی سازی و چاپ لت و ترام را دارند

از نمونه سررسید های سه لت مجموعه پیک فدک می توان نمونه های سررسید سه لت هانا اشاره کرد که می توانید با مراجعه به کاتالوگ 1403 پیک فدک آن را مشاهده و بررسی کنید. ضمن اینکه می توانید از ست های مدیریتی و تبلیغاتی ما نیز دیدن کنید زیرا بنا به درخواست مشتریان سررسید سه لت به صورت ست نیز عرضه می شود. در مقالات قبلی به معرفی ست تبلیغاتی  و ست مدیریتی و اجزای آن پرداختیم که می توانید به آن رجوع کنید.

 سررسید سه لت چرم

طراحی سررسید شامل چه مواردی است؟

بدون شک زیبایی هر شی و وسیله ای تاثیر انکار نشدنی در جذابیت و بکار گیری آن خواهد داشت. زیبایی سررسید و سالنامه بیشترین جذب مشتری را در نگاه اول خواهد داشت. یک سری از فاکتور ها در نگاه اول حتی بدون دست گرفتن سررسید می تواند منجر به خریدن آن توسط مشتری شود؛ که یکی از این فاکتور ها نوع جنس جلد سالنامه و دیگری طراحی و ابعاد آن سررسید است.

بطور کلی طراحی سررسید شامل بخش های مختلفی است و تنها به جلد آن محدود نمی شود. اگر سررسید سفارشی باشد که می توان طراحی لت را نیز به لیست موارد طراحی اضافه کرد. 

طراحی جلد سررسید

همانطور که پیش تر گفتیم طراحی جلد سررسید بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. اما طراحی جلد به نوع جلد مد نظر بستگی دارد. برای مثال طبیعی است که روی جلد سررسید چرم نمی توان طراحی خاصی به خرج داد. اما اگر سررسید سلفونی داشته باشید می توانید هر طراحی را روی جلد آن پیاده کنید. ما در مجموعه پیک فدک هر ساله چندین مدل از سررسید سلفونی را طراحی کرده و در کاتالوگ عرضه می کنیم.

طراحی های جلد سالنامه و سررسید باید به نحوی باشد که همه سلیقه ها را شامل شود. مشتریان می توانند از هر قشر و کسب و کاری باشند، بنابراین تنوع همیشه باید رعایت شود. اما اگر مشتریان تمایل داشته باشند که طرح اختصاصی و تبلیغاتی خود را روی جلد سررسید داشته باشند نیز مشکلی نبوده و قابل انجام است. رویه کار به این صورت است که با واحد سررسید اختصاصی پیک فدک تماس می گیرید و مشخصات و تیراژ سررسید مدنظر را می گویید تا فاکتور به نام و مشخصات شما ثبت شود. پس از صدور فاکتور و واریز بیعانه، تیم طراحی پیک فدک باید های طراحی لت سررسید اختصاصی و جلد سررسید را برای شما ارسال می کنند. در مقاله قبل کامل به این موضوع طراحی جلد سررسید و لت سررسید اختصاصی پرداختیم که مطالعه آن را شدیدا توصیه می کنیم.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما