• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سررسید وزیری سلفونی | سررسید وزیری 1403

شنبه, 24 مهر 1400

سررسید وزیری سلفونی | سررسید وزیری 1403

سررسید ها براساس جلد به انواع مختلفی تقسیم می شوند. درساخت جلد سررسید و سالنامه ها عموما از سلفون یا چرم استفاده می شود. جلد سلفون نوعی از جلد است که از مقوای سخت در ساختن آن استفاده شده است و سپس روکش گلاسه و سلفون روی جلد سررسید عمومی و سررسید اختصاصی قرار می گیرد. تنوع طرح در سررسیدهای سلفونی بیشتر است زیرا امکان اجرای هرطرح و رنگی رادارد، به همین دلیل برای تولید سررسید اختصاصی عمدتا از جلد سلفون استفاده می شود.

سررسید با جلد سلفونی

جلد سلفون به این صورت تولید می شود که طرح مورد نظر بر روی کاغذ گلاسه چاپ شده و سپس یک لایه سلفون مات یا براق بر روی گلاسه چاپ شده قرار می گیرد تا علاوه بر زیبایی باعث استحکام جلد سررسید و سالنامه نیز شود. از دیگر مزایای استفاده از جلد سلفون میتوان به استفاده ازچاپ طلاکوب یا نقره کوب، یووی و چاپ سیلک اشاره کرد که باعث تنوع و جلوه ی بیشتردر جلد سررسید می شود.

زمان سفارش سررسید سلفونی از کیفیت چاپ و سلفون کشی شرکت ارائه دهنده اطمینان حاصل نمایید زیرا عدم کیفیت بالای چاپ افست در جلد سررسید سلفون باعث دلزدگی شده و سررسید و سالنامه مذکور را بسیار بی کیفیت جلوه داده و ابدا باعث جلب نظر نمی شود. همچنین سلفون کشی نامناسب باعث ایجاد لکه و حباب می شود و در زیبایی سررسید بسیار تاثیرگذار است.

البته که کیفیت چاپ سیلک و نقره کوب یا طلاکوب نیز در جلوه و جلب توجه سررسید تاثیر به سزایی دارد و عدم توانایی در ارائه چاپ های مذکور به بهترین نحو باعث افت کیفی سررسید می شود. در جلدهای سلفونی امکان استفاده از پلاک نیز وجود دارد اما معمولا توصیه نمی شود زیرا زیبایی چندانی ندارد. متداول ترین روش حک لوگو روی جلد سررسید سلفون، چاپ مستقیم آن با دستگاه افست بر روی گلاسه جلد سررسید و سالنامه است. گرچه می توان از یووی موضعی و یا طلاکوب و نقره کوب نیز برای افزایش جلوه لوگو روی جلد سررسید بهره برد.

در سررسید اختصاصی معمولا از جلد سلفون استفاده می شود. جلد سلفون در سررسید اختصاصی بسیار پرطرفدار بوده و همیشه انتخاب اول مشتریان می باشد زیرا امکان اجرای طرح دلخواه شما را دارد و مشتریان عزیز می توانند با توجه به برند و محصولات خود طراحی جلد سررسید را انجام دهند. علاوه بر آن امکان چاپ 4رنگ وجود دارد که به زیبایی سررسید و دیده شدن آن بسیار کمک می کند. علاوه بر آن استفاده از خدمات تکمیلی همچون طلا کوب، یووی  موضعی و سلفون های مختلف به شکیل تر شدن این نوع جلد کمک می کند.

سررسید با جلد سلفونی

سررسیدها دفاتر یادداشتی هستند که علاوه بر فضای نوشتار حاوی رویدادها و مناسبات ملی و مذهبی می باشند. در صفحات داخلی سررسید یا سالنامه ها علاوه بر تاریخ، روزهای هفته و رویدادها، در قسمت پاورقی سررسید حاوی جملات حکیمانه، توصیه های مدیریتی و سخنان و اشعار بزرگان علم وادب نیز می باشد. سررسیدها بر اساس سایز، نوع صحافی، تعداد فرم، جنس جلد به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

سررسید و سالنامه به عنوان یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی مورد استفاده اغلب شرکت‌ها، ارگان ها و برندهای معتبر و حتی مشاغل کوچک بوده است. با پیشرفت تکنولوژی در صنعت چاپ، صحافی و بالا رفتن سطح سلیقه عموم افراد همچنین استفاده از مواد اولیه گوناگون مانند چرم، ترمو و پارچه و…  تنوع سررسیدها بسیار زیاد شده است و از این جهت هر ساله قبل از شروع سال جدید، سررسید و سالنامه به عنوان یک هدیه محبوب و پرکاربرد مورد توجه مشاغل و حرفه های گوناگون قرار می گیرد تا بدین وسیله افراد بتوانند شغل و خدمات خود را به بهترین شکل معرفی نموده و بازاریابی مطلوبی ارائه دهند.

زمان سفارش سررسید با توجه به بودجه و مشتریان خود و انتظاری که از سررسید دارید می توانید سررسید و سالنامه خود را سفارش بدهید. البته که این امکان را دارید تا درصورتیکه بودجه محدودتری دارید، مشتریان خود را طبقه بندی کرده و از مدل های مختلف سررسید 1403 سفارش بدهید. بدین صورت که مشتریانی که در رده های بالاتر همچون مدیران شرکت ها و مسوولان عالی رتبه هستند از سررسیدهای لوکس تر سفارش داده و برای سایر اعضا سررسیدهای معمولی تر سفارش بدهید.

امروزه طراحی سررسید ها بسیار حائز اهمیت است چرا که باید بتوانند نظر مخاطب را جذب نموده و در ذهن بیننده ثبت شده و بخوبی معرف برند شما باشد. انتشارات پیک فدک همه ساله در کنار استفاده از بهترین متریال و ماشین آلات چاپ و طراحی سعی دارد تا با استفاده از تیمی مجرب و حاذق، حرفه ای ترین طرح ها را اجرا کند. ما در مجموعه چاپ، نشر و صحافی پیک فدک مفتخریم کار شما را در انتخاب یک سررسید شیک، با کیفیت و خلاقانه راحت تر کنیم. از این رو هرساله توانسته ایم تا نظر خاص پسندان را جلب نموده و در راستای ارتقای صنعت چاپ کشور قدم برداریم.

مقاله های مرتبط

مشخصات یک سررسید باکیفیت

مشخصات یک سررسید باکیفیت

یکی از دغدغه های مدیران در انتهای سال...

ادامه مطلب
چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک سررسید ایده آل بهتر است...

ادامه مطلب
چاپ روی جلد سررسید

چاپ روی جلد سررسید

ایجاد جلوه های بصری در سررسید 1403 احتمالا...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما