• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سفارش سررسید و سالنامه 1403

چهارشنبه, 21 مهر 1400

سفارش سررسید و سالنامه 1403

چاپ سررسید و سالنامه به عنوان بهترین و پرفروش ترین هدیه تبلیغاتی، همه ساله انجام می پذیرد. و بهتر اینکه چاپ سررسید اختصاصی نیز برای شرکت چاپ سالنامه و سررسید فدک مقدور است. هر ساله با نزدیک شدن به سال جدید ثبت سفارش سررسید اختصاصی ما باز شده و پذیرای سفارشات شما عزیزان در زمینه هدایای تبلیغاتی خصوصا انواع سررسید 1403 و تقویم رومیزی 1403 خواهیم بود.

سررسید 1403 چیست؟

سررسید همانطور که از اسمش به ذهن می رسد یعنی تاریخ رسید یا تاریخ انقضاء، زمانی که قرارداد یک معامله به پایان رسیده باشد، از طرفی سررسید تداعی کننده یک دفتر یادداشت تاریخ دار با جلد سخت و زیبا می باشد. امروزه به خصوص در ایران سررسیدهای متنوع رواج پیدا کرده است.

سررسید نامه یا سالنامه دفتر یا کتابی است دست‌نویس یا چاپ‌ شده که در مورد رویدادهای یک سال اطلاعاتی را در آن سررسید (سالنامه) به ما می‌دهد. سالنامه‌ ها و سررسید ها ممکن است موضوعات مختلفی از جمله اقتصادی، سیاسی، ورزشی، اجتماعی، حقوقی یا مذهبی را پوشش دهند یا تنها به یک موضوع بپردازند. سالنامه (سررسید) می‌تواند شامل فهرست مناسبت‌های تقویم باشد که بنا به تصمیماتی اتخاذ شده‌اند تا یاد و خاطرهٔ حوادث، اتفاقات، یا انسان‌های نام‌آور را زنده نگه دارند. نوشتن سالنامه می‌تواند در مواردی چون حقوقی، بازرگانی، انبارداری یا تولیدی جنبهٔ قانونی داشته باشد. اغلب دیده شده که دانش آموزان و دانشجویان و حتی معلمان و مدرسان موسسات آموزشی به جای چندین دفتر از یک سررسید برای یادداشت جزوه و یا موارد مهمی که نباید از خاطر برود، استفاده می کنند.

سالنامه از ترکیب دو کلمه «سال» و «نامه» تشکیل شده و شاید به این دلیل باشد که سالنامه، مجموعه‌ای از نامه‌هایی است که فرد در طول سال می‌نویسد یا برعکس. یعنی سال (گذر زمان)، و صاحب سالنامه، نامه‌نگاری‌هایی با یکدیگر ترتیب می‌دهند و به همین دلیل است که برای برخی از مردم، سررسید یک وسیله کاملاً شخصی محسوب می‌شود.

سررسید های مختلفی در سال‌های اخیر توسط آژانس های تبلیغاتی یا موسسات تولید هدایای تبلیغاتی به چاپ رسیده‌ اند که از آن میان، «سالنامه یا سررسید هنرمندان»، «سررسید یا سالنامهٔ شعرا»، «سررسید و سالنامهٔ تئاتر»، «سالنامه تاریخی»، «سررسید گیلان»، «سررسید مهندسی»، «سررسید ورزشی» و «سالنامهٔ جاودانه‌های ایران» را می‌توان نام برد. سالنامه یا سررسید می‌تواند تقویم نیز باشد یا تقویمی در بطن خود داشته باشد.

سفارش سررسید 1402

در طی سالهای گذشته مجموعه نشر پیک فدک توانسته در ابعاد مختلفی سررسید (سالنامه) به چاپ برساند که اندازه های معمول آن مانند قطع کتاب به عبارت زیر است:

  •  سررسید وزیری : اندازه 17 در 24 (رایج ترین اندازه سررسید)
  •  سررسید اروپایی: اندازه 14در 22
  •  سررسید اروپایی فانتزی: اندازه 12.5 در22
  •  سررسید رحلی:  تقریبا در اندازه برگه a4
  •  سررسید رقعی:  کمی بزرگتر از سررسید اروپایی
  •  سررسید پالتویی: یا سررسید جیبی در ابعاد 8.5 در 16
  •  سررسید خشتی: در اندازه 24در23 سانتی متر
  •  سالنامه یک هشتم: اندازه 12 در 17
  •  سررسید جیبی
  •  سالنامه ارگانایزر

سررسید 1403 در واقع دفترچه یادداشتی همراه با تاریخ و مناسبت های روز، جملاتی از دانشمندان، اطلاعات کوتاه و جالب است که در دسته‌های مختلفی می‌توانید آنها را سفارش دهید، از قبیل: سررسید مهندسی، سررسید ورزشی، سررسید خانواده، سررسید هنرمندان، سررسید پزشکی، سررسید اسلامی و هر سبکی که مرتبط با فعالیت شما می‌باشد.

 

سالنامه از سه بخش مقدمه (صفحات ابتدایی مثل بدرقه و لت) سررسید، صفحات داخلی سررسید (شامل صفحات روزشمار) و همچنین صفحات پایانی سررسید (اطلاعات مهندسی، کد کشورها و شماره تلفن های ضروری) تشکیل شده است. بخش مقدمه می تواند شامل اطلاعات دارنده سالنامه ، دعا و زمان تحویل سال، در برخی سررسیدها یک تقویم کلی از تمام روزهای سال قرارداده می شود.

صفحات داخلی سالنامه هم غالبا از تاریخ و فضایی برای یادداشت روزانه طراحی شده است که در سررسیدهای با قطع های مختلف فضای یادداشت متفاوتی دارند و صفحات پایانی سررسید، اصولا شامل اطلاعات مهندسی، شماره تلفن‌های ضروری و غیره می‌باشد.

طراحی و چاپ سررسید و سالنامه تاثیر فوق العاده‌ای در جذب مشتری و معرفی اهداف شرکت شما دارد، از این رو می‌توانید با سفارش سالنامه ، یک تبلیغ بسیار تاثیرگذار و مفید برای شرکت خود داشته باشید. به طوری که مخاطب شما سال آینده هم برای سفارش کار و هم دریافت هدیه خود (تقویم رومیزی، سررسید و سایز هدایای تبلیغاتی) به شرکت شما مراجعه می کند و دوستان و آشنایان خود را نیز برای خرید محصولات و یا سفارش یک محصول اختصاصی به سمت شما سوق می دهد.

سررسید را می توان در تیراژهای مختلفی سفارش داد و به کارمندان و مشتریان خود اهدا کرد. اگر تیراژ مدنظر شما بیشتر از حدی برای مثال بیش از 500 عدد باشد می توان با افزودن تبلیغات و اطلاعات مربوط به توضیح کار و معرفی محصولات سررسید را به صورت اختصاصی سفارش دهید. برای اختصاصی کردن سالنامه خود می توان مواردی از جمله لت تبلیغاتی داخل سالنامه، چاپ لوگو، جملات بزرگان، شعارهای تبلیغاتی در تمام صفحات داخلی سالنامه، چاپ روی تمام جلد سررسید یا حک لوگو روی جلد، چاپ اطلاعات روی آستر بدرقه، چاپ بند اختصاصی و ... را انجام داد.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما