• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سررسید و سالنامه 1403 هدیه ای نفیس و بسیار کاربردی

چهارشنبه, 05 آبان 1400

سررسید و سالنامه 1403 هدیه ای نفیس و بسیار کاربردی

انواع سررسید یا سالنامه در بین هدایای تبلیغاتی، مشتریان و هم در بین موسسات چاپ و مراکز تبلیغاتی بسیار اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد. های 1403سررسید انواع مختلف و متنوعی دارند. از جمله سررسید 1403 می توان این موارد را نام برد: سررسید وزیری، سالنامه اروپایی، سررسید رقعی، سررسید یک هشتم، سررسید سه لت، دفتر نوبت دهی، سررسید سلفونی، سررسید چرم، ترمو، گالینگور و... در این مقاله در خصوص جزئیات و ویژگی های سررسید باکلاس و باکیفیت صفحبت خواهیم کرد.

سررسید لاکچری هدیه ای ارزنده

از بارزترین مشخصه های سررسید تبلیغاتی لوکس، جلد آن می باشد. بنابراین هر چه بیشتر در انتخاب جلد سررسید چرمی دقت و تمرکز کنید، سررسید زیباتری در دستان خود خواهید داشت. انتخاب رنگ جلد سررسید نیز به شما بستگی داشته و می توانید با درنظر گرفتن سلیقه و نیاز مشتری بهترین رنگ را انتخاب کرده تا بتوانید در آینده سررسید جدید و نفیسی تقدیم مخاطبین خود کنید. بهتر است سلیقه عموم را در نظر بگیرید و در انتخاب نوع و رنگ جلد دقت کافی را به خرج دهید.

سررسید های لوکس عموما از رنگ های تیره مانند قهوه ای سوخته، مشکی و زرشکی تولید می شوند. اما رنگ های روشن تر نیز می توانند جلوه و نمایی بسیار شیک داشته باشند. امروزه با توجه به درخواست مشتریان شرکت های چاپ تبلیغاتی، جلد های چرمی در رنگ های مختلفی تولید می شوند. حتی شاهد رنگ های فانتزی و نئونی نیز در تولید سررسید چرم مصنوعی هستیم.

هر کدام از انواع سررسید را می توان برای مکان ها و اصناف خاصی به کار گرفت، برای مثال سررسید وزیری و سه لت، چرم، سررسید نفیس ترمو برای مدیران، کارفرمایان، دانشجویان و... بسیار مناسب هستند. همچنین سررسید اروپایی، رقعی، اروپایی فانتزی و... نیز برای مهندسان، قشر جوان، افراد با کلاس و خاص پسند جامعه بسیار به کار می رود. سررسید پزشکی هم برای مکان ها و مشاغلی که با نوبت دهی به مراجعه کنندگان سروکار دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله مواد دیگر بکار رفته در زیبایی سررسید چرمی، پلاک آن است. پلاک حک لیزری عموما روی سررسید های جیر، چرم و ترمو دیده می شود. می توان با رنگ های طلایی، نقره ای و مشکی پلاک روی سررسید را انتخاب کرد. البته یک ربان نیز در تولید سررسید لاکچری بکار برده می شود، که کاملا کاربردی بوده و زیبایی ملیحی به انواع سررسید تبلیغاتی می افزاید.

برای اختصاصی شدن سررسید می توانید لوگو یا نام برند خود را روی پلاک و ربان نیز چاپ کنید. جزئیات ریزی که شاید کسی متوجه آن نشود تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت سررسید خواهد داشت. بعضی شرکت های چاپ هدیه تبلیغاتی یک آویز روی ربان سررسید در تعبیه می کنند که بسیار جذاب است.

نوع صحافی و مواد اولیه بکار رفته در یک سررسید شیک کیفیت آن را مشخص می کند. در مجموعه چاپ، نشر و صحافی پیک فدک، صحافی سررسید توسط دستگاه های لاین و تمام اتوماتیک انجام می شود. و تمامی مواد اولیه بکار رفته در آن از جنس اعلا هستنند. بنابراین محصولات پیک فدک چه بصورت سررسید اختصاصی و چه به صورت تقویم رومیزی مکعبی باشند، کیفیت بی نظیری دارند.

سررسید لاکچری هدیه

سفارش سالنامه شیک و با کیفیت

در مجموعه بزرگ پیک فدک برای خرید و ارتباط با مشتری راه های زیادی وجود داشته و مسیر را برای خرید سررسید و سالنامه آسان می سازی. روش حضوری یک روش ابتدایی و بدیهی در سفارش سررسید 1403 است. مشتری می تواند حضورا به آدرس یکی از دفاتر پیک فدک مراجعه کرده و با مشاوره همکاران فروش سررسید و تقویم رومیزی 1403، هدیه تبلیغاتی خود را انتخاب کرده و ثبت سفارش کنند.

وجود نمایندگی های عامل فروش برای پخش سررسید در شهرهای بزرگ یکی از روش های سفارش سالنامه شیک و با کیفیت است. این روش برای صرفه جویی در هزینه های ارسال هم کمک کننده است. زیرا دیگر مشتری برای خرید سررسید در شهر خود نیازی به پرداخت هزینه باربری ندارد.

اما مهمترین روش خرید غیرحضوری از طریق سایت پیک فدک و تماس با دفتر مرکزی صورت می گیرد. پرسنل انتشارات پیک فدک همواره با بیش از 10 خط تلفن فعال پاسخگوی روزانه صدها مشتری و سفارش دهنده می باشند. می توانید تمامی پرسش های خود را به واحد های طراحی و فروش ما گفته و از چند و چون کار آگاهی کامل داشته باشید.

ضمنا سفارش سررسید و سالنامه بصورت مجازی و از طریق اینستاگرام، واتساپ و سایر پیام رسان ها نیز میسر می باشد. پس در انتخاب روش های مشاوره و ثبت سفارش سررسید 1403 مختار هستید و ما همواره پاسخگوی شما خواهیم بود.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما