• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سررسید 1403 هدیه ای نفیس

یکشنبه, 31 مرداد 1400

سررسید 1403 هدیه ای نفیس

در روزهای اولیه سال، یعنی همان روزهای عید نوروز که تقریبا تمامی افراد و همچنین صاحبان مشاغل، مدیران شرکت ها و کارخانه ها قصد دادن یک هدیه کاربردی و ارزشمند به دوستان، اقوام، آشنایان، پرسنل شرکت و مدیران شرکت های همکار دارند، سررسید می تواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد، که به این جهت می توان به موسسات چاپ و آژانس های تبلیغاتی متعددی مراجعه کرد و محصولاتشان و به خصوص تقویم و سررسید هایشان را مقایسه و بررسی نمود. سررسیدها و سالنامه های بسیار متنوعی از جهت جنس، قطع و طرح در شرکت های تبلیغاتی تولید و ارائه می شود.

سررسید چرم 1403

با توجه به موارد ذکر شده از قبیل جنسِ جلدِ سررسید به علت تنوع، قیمت ها نیز متفاوت خواهد بود، که می توان برای طبقات متفاوت افرادی که می خواهید هدیه دهید سررسیدهای مقرون به صرفه تر و یا لوکس تری را تهیه کنید. سالنامه های با جلد سلفون قیمت پایینتری نسبت به سایر سررسیدها دارند و به همین ترتیب سررسیدهای با جلد چرم ( ایرانی و خارجی)، گالینگور جلدهای لوکس تری دارند و طبیعتاً سررسید تولید شده با این جلدها گران تر، نفیس تر و خاص پسند نیز خواهد بود، البته سررسیدهای با جلد سلفونی به جهت طرحی که روی گلاسه چاپ می شود می تواند طرح های متفاوتی داشته باشد.

در برخی شرکت های تبلیغاتی سررسیدها به شکل ها و قطع های متنوع و حتی در قالب های خلاقانه ای تولید می شود که جدا از موارد جنس جلد و کاغذ سررسید، باعث چشمگیر شدن و ارزشمندتر شدن سررسید به عنوان یک هدیه تبلیغاتی می شود.

رنگ جلد سررسید نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است، برخی افراد از سررسیدهایی که رنگ داخلی و جلد سِت می باشند استقبال می کنند، برخی علاقه مند به سررسیدهایی با رنگ های روشن و یا ترکیب شده از رنگ های مختلف هستند، عده ای رنگ های سنگین تر (بخصوص مدیران شرکت ها) مانند قهوه ای و سورمه ای را می پسندند.

بهتر است در تهیه ی سررسیدهای تبلیغاتی موارد ذکر شده و همچنین کیفیت چاپ و صحافی را با دقت در نظر داشته باشید تا هدیه ی به صرفه، مفید و تاثیرگذار را ارائه دهید.

سررسید به دلیل ویژگی خاص و کاربردهای پرشمار خود جذابیت عمومی بالایی دارد و چون مدت زمان استفاده از آن طولانی مدت است، تا 1 سال مخاطب ممکن است در هر روز چندین بار برای بررسی لیست کارهای خود تاریخ و یا اطلاعات دیگر به آن مراجعه کنند و در این صورت چشم مخاطب به برند شما عادت کرده و حس اطمینان و اعتماد ایجاد می کند.

سررسید چرم 1402

سررسید لاکچری و جزئیات آن

سررسید شامل ضمیمه و داخله می باشد. هر بخش غیر از داخله سررسید را ضمیمه می گویند. سالنامه یا بخش اول ضمیمه شامل آستر بدرقه (مقوای متصل جلد به صفحات) صفحۀ مقدمه شامل بسم الله الرحمن الرحیم، لحظه تحویل سال، اطلاعات شرکت، صفحه مشخصات و تعطیلات رسمی سال در یک نگاه، بعد از برگه های داخلی سررسید یا بخش دوم ضمیمه حاوی مناسبت های ضروری، همانند مسافت های زمینی، اختلاف ساعت، جدول تبدیل مقیاس، برگه یادداشت و دفتر تلفن به پایان می رسد.

داخله: بخش اصلی هر سررسید را صفحات داخلی تشکیل می دهند که شامل صفحات تاریخ دار همراه با مناسبت های روزانه، و فضای پایین آن ها برای یادداشت کردن است. 

سررسید های عمومی شامل سایز وزیری، رقعی، اروپایی فانتزی، جیبی، پالتویی، رحلی و خشتی می باشد. و مغزی های سررسید شامل هفته شمار، روز شمار، دو روزه، جمعه مشترک و ماه شمار می باشد. سررسیدهای وزیری شامل جلد سلفون، چرم، ترمو و گالینگور می تواند باشد. سایز سررسیدهای وزیری اصولا 17 در 24 سانتی متر می باشد.

سررسیدهای وزیری می تواند جمعه مشترک یا جمعه جدا یا دو روز در یک صفحه باشد. چاپ هایی که بر روی جلد سلفون یا گالینگور زده می شود چاپ سیلک یا طلاکوب می باشد. چاپ هایی که بر روی جلد چرم زده می شود چاپ لیزر یا سیلک می باشد. زیرا چاپ طلاکوب نمی تواند چاپ خوبی برای سررسید های چرم باشد و بهترین چاپ برای ترمو، داغی، طلاکوب و بعد سیلک می باشد.

سررسیدهای اروپایی رقعی و فانتزی سایز بسیار زیبا و مناسبی می باشند که همانند سایزهای وزیری میتوان از جلد سلفون، گالینگور و ترمو استفاده کرد و تنها تفاوت سررسیدهای اروپایی فانتزی با رقعی در سایزشان می باشد که سایز رقعی کمی بزرگتر می باشد. 

سررسید خشتی هم یک سایز خاص و زیبا می باشد که همانند سررسیدهای دیگر از پارچه های مختلفی می توان استفاده کرد. سررسیدهای پالتویی کمی از سررسیدهای جیبی بزرگتر هستند.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما