• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سفارش سررسید 1403 | تقویم و سررسید تبلیغاتی چه کاربردی دارد؟

یکشنبه, 14 آذر 1400

سفارش سررسید 1403 | تقویم و سررسید تبلیغاتی چه کاربردی دارد؟

ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که چرا بین هدایای تبلیغاتی، تقویم رومیزی و یا سررسید 1403 (سالنامه) بیشترین طرفدار را دارد؟ در این هنگام احتمالا پاسخی که به ذهنتان خطور می کند این باشد که چه هدیه تبلیغاتی دیگری هست که برای تمام روزهای یک سال طراحی و چاپ شده است؟ در ادامه نکات مهمی را در این باره مطرح کرده ایم که پاسخ پرسش های شما خواهد بود.

ویژگی های تقویم و سررسید تبلیغاتی کاربردی

هزینه 

در برخی مواقع هدایای تبلیغاتی مانند تقویم رومیزی و سررسید هزینه کمی را در بر می گیرند. برای مثال سفارش 100 عدد تقویم رومیزی با تبلیغ و برند چاپ شده شما ممکن است از هزینه یک صبحانه کمتر باشد، بنابراین باید به این مسئله توجه نمود.

هدیه ای با ارزش 

مدیران، صاحبان کسب و کارها و مشاغل هنگامی که به مخاطبان و مشتریان خود تقویم و سالنمه هدیه می دهند، این احساس در ایشان به وجود می آید که چه هدیه ی ویژه و ارزشمندی مخصوص خود دریافت کرده اند. در صورتی که اگر تبلیغ خود را در جای دیگر و یا در تلویزیون انجام دهید، این حس قدردانی در مخاطب به وجود نمی آید چون این موارد عمومی هستند ولی هدایای تبلیغاتی مانند انواع تقویم ها و سررسیدها فقط به یک شخص اهدا می شود.

کارایی تقویم و سررسید

محصولات تبلیغاتی دیگر ممکن است مانند تقویم و سررسید این امکان را به مشتریان ندهند که از آن طی یک سال هر روز برای تنظیم و مدیریت کارهای روزانه استفاده کرد. تجربه ها ثابت کرده اند که مردم هر روز حداقل یک دفعه تقویم را مشاهده و بررسی می کنند.

سررسید تبلیغاتی کاربردی

شخصی سازی

برخلاف تقویم و سررسیدهای عمومی، هدایای تبلیغاتی اختصاصی مانند تقویم رومیزی اختصاصی و سررسید اختصاصی می توانند سبب شوند که تبلیغ شما در ذهن مخاطب بیش از پیش ثبت شود. می توانید سررسید و سالنامه تبلیغاتی خود را با در نظر گرفتن و انجام یک سری امور حرفه ای تر کرده و بازتابی از کسب و کار خود را در سررسید نمایش دهید.

یک تیر و دو نشان

هنگامی که یک تقویم هدیه داده شود، آن تقویم در خانه یا بر روی میز دفتر کار جای خواهد گرفت و مسلماً نه تنها توسط مخاطب و گیرنده آن مشاهده می شود، بلکه افراد دیگری که به این مکان ها رفت و آمد داررند نیز آن تقویم رومیزی یا سالنامه را خواهند دید. بنابراین در صورتی که هدیه تبلیغاتی شما مانند سررسید از طرح و جنس زیبا و با کیفیت نیز برخوردار باشد نظر بسیاری از مخاطبین را به خود جلب خواهد کرد.

مشتری ثابت

تقویم و سررسید تبلیغاتی پس از گذشت یک سال کارایی خود را از دست می دهند، اتفاق مهمی که می افتد این است که، مشتری برای داشتن تقویم رومیزی و سالنامه سال جدید و یا جایگزین برای هدیه ی پیشین به شما مراجعه خواهد کرد، این سبب می شود که این مخاطب، یکی از مشتریان ثابت شما شود.

تبلیغات هوشمندانه و مقرون به صرفه

تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه تبلیغات به صرفه ای را انجام دهید؟ یعنی تبلیغ شما به گونه ای باشد که با هزینه کم و به دور از صرف هزینه های اضافی مشتریان بیشتری را جذب کنید و بازدهی آن بالا باشد. ابتدا باید مخاطبین هدف را شناسایی کرد و با ارائه هدایای تبلیغاتی به آنها، به خصوص هدایایی مانند تقویم رومیزی و سررسید، برند، لوگو و تبلیغ خود را در ذهن و نظر آنها ثبت کرد. همین امر باعث می شود که مخاطبان شما را در کسب و کارتان یاری کنند و با سفارشات خود به شرکتتان سرمایه و بازدهی شرکت را افزایش دهند.

سررسید اختصاصی

طراحی چشم نواز

اغلب تقویم رومیزی ها و سررسیدها دارای طراحی های زیبا و موضوعات مختلفی مانند طبیعت، گل، اماکن دیدنی ایران و جهان، شعر، ماشین، طرح های فانتزی و ... هستند. گاه ممکن است مشتری طبق سلیقه خود و سبک زیبا و الهام بخش آنها و یا موضوع کاری خود محصول مورد نظر را نتخاب کند.

تقویم و سررسید اختصاصی

هدایای تبلیغاتی را می توان با طراحی اختصاصی خود چاپ و به مشتریان ارائه داد. هنگامی که تقویم و سررسیدها با توجه به حیطه کاری شما شخصی سازی شوند، این امکان را به شما می دهند که از آنها به عنوان ابزارهای قدرتمند بازاریابی استفاده کنید و بنابراین نیازهای تبلیغاتی شما برطرف شود.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما