• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سررسید چیست؟یک سالنامه چه ویژگی هایی دارد؟

دوشنبه, 10 آبان 1400

سررسید چیست؟یک سالنامه چه ویژگی هایی دارد؟

سررسید وسیله یا ابزاری به صورت کتاب یا دفتر می باشد. و چون سررسید شامل تاریخ روز، وقایع مهم تاریخی و مذهبی، جملات کوتاهی از بزرگان و دانشمندان و همچنین دارای فال حافظ و یا پند حکیمان و ائمه می باشد. سررسید ها در اندازه های مختلفی چاپ می شود، برای مثال وزیری، سررسید اروپایی، اروپایی فانتزی، سالنامه رقعی، یک هشتم، سررسید پالتویی، سررسید خشتی و رحلی. سررسیدهای چاپ شده معمولا از مزایای بسیاری همچون نقشه ایران و جهان، راه ها، متروها، اطلاعات مهندسی، کد و شماره تلفن های داخلی و خارجی، تلفن های ضروری و... برخوردار هستند.

برخی سالنامه ها به علت دارا بودن فضای مناسب جهت نوشتن، مانند سررسیدهای وزیری و اروپایی، معمولا در بین دانشجویان و یا مدیران برای یادداشت کردن موارد مهم روز، طرفداران زیادی دارد. در ادامه به سررسید و سالنامه و ویژگی های آن به عنوان هدایای تبلیغاتی بیشتر خواهیم پرداخت.

انواع سررسید در اندازه های مختلف

این روزها برنامه ریزی و یادداشت روزانه اهمیت بالایی دارد و. یکی از راه های برنامه ریزی و یادداشت برداری روزانه، نوشتن برنامه داخل سررسید یا سالنامه است. شما می توانید وقایع و برنامه روزانه خود را در تاریخ همان روز درون سررسید نوشته و همراه خود داشته باشید. امروزه در ایران به دلیل کاربردی بودن سررسید یا سالنامه یکی از محصولات پرطرفدار در حوزه تبلیغات می باشند، که با توجه به کارایی و تبلیغاتی که برای شما انجام می دهند، هزینه بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تری نسبت به انواع تبلیغات دیگر مانند بیلبورد و آگهی تلویزیونی دارد.

سررسید یا سالنامه انواع مختلفی دارند و با توجه به نیاز سازمان با مخاطبانتان می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. به طور مثال اگر حجم یادداشت روزانه شما بالا باشد و روزهای جمعه هم نیاز به یادداشت برداری دارید، بهترین انتخاب سررسید جمعه جدا است. این سررسید برای روز جمعه هم یک صفحه جدا دارد. در صورتی که در سررسیدهای معمولی روزهای پنج شنبه و جمعه بصورت مشترک در یک صفحه می باشند، و فضای نوشتاری کمتری دارند. سررسیدها را در ابعاد و اندازه های متنوعی چاپ می کنند از قبیل سررسید وزیری، رقعی، اروپایی، سررسید اروپایی فانتزی، خشتی، رحلی، سالنامه یک هشتم و پالتویی که با توجه به نیاز مشتریان تولید و ارائه می شود.

انواع جلد سررسیدها

در ساخت جلد سررسید 1403 برای ماندگاری بیشتر حداقل برای یک سال از جلدهای با دوام مانند چرم (ایرانی و خارجی)، سلفونی و گالینگور استفاده می شود و همچنین جلدهای دیگری مانند مخمل، اشبالت، کتان و... نیز برای جلد به کار برده می شود.

  • جلد چرم

سررسید با جلدهای مختلفی چاپ و عرضه می شوند، یکی از جلدهایی که زیبایی سررسید را دوچندان می کند و بین مشتریان لوکس پسند محبوبیت بسیاری دارد، جلد چرم می باشد. جلد چرم ایرانی در عین زیبایی قابلیت چاپ داغی یا طلاکوب ندارد ولی برای چاپ تبلیغات روی جلد می توان از پلاک استفاده کرد.

انواع سررسید

  • جلد ترمو

همانطور که گفته شد سررسیدها با جلدهای متفاوتی تولید و ارائه می شود، یکی دیگراز پارچه هایی که برای جلد سررسید استفاده می شود، جلد ترمو (چرم خارجی) می باشد. سررسید با جلد ترمو قابلیت چاپ داغی و طلاکوب روی جلد را دارد که در بسیاری از سررسیدها، جلد همراه با طلاکوب بسیار زیبا جلوه می کند.

  • جلد گالینگور

بعد از جلدهای چرم ایرانی و حارجی، جلد گالینگور برای سررسید و سالنامه در مقایسه با جلدهای مذکور مقرون به صرفه تر و از لحاظ زیبایی تقریبا با آنها برابری می کند.

  • جلد سلفون

سررسیدهایی با جلد سلفونی برای سفارشات سالنامه اختصاصی کاربرد فراوانی دارد، به این علت که می توان جلد سررسید را با طرح اختصاصی خود چاپ کرد.

انواع صحافی

صحافی سررسید به روش های چسب گرم، ته دوخت و فنر انجام می شود. مجموعه پیک فدک سررسیدهای خود را به دو روش ته دوخت و فنری صحافی می کند. هر دوی این روش های صحافی مزایای خاص خود را دارند. در سفارش سررسید اختصاصی با تیراژ بالا می توانید صحافی مدنظر خود را انتخاب کنید.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما