• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

کاربردهای سررسید و سالنامه | سفارش سررسید 1403 | سررسید ارزان 1403

شنبه, 10 مهر 1400

کاربردهای سررسید و سالنامه | سفارش سررسید 1403 | سررسید ارزان 1403

سالنامه در واقع بی شباهت به یک دفترچه نبوده و از یک تقویم سالانه با ذکر تمامی مناسبت ها و رویدادهای مهم و تعطیلات رسمی تشکیل شده است که به آن سالنامه هم گفته می شود. سالنامه، سررسید و تقویم رومیزی هر ساله توسط موسسات چاپ و تبلیغات متعددی به چاپ می رسد و در هر کدام از آنها اطلاعات جالب تاریخی، هنری، عرفانی و مذهبی در پایین صفحه به چشم می خورد.

سفارش خرید سررسید و سالنامه

عموما طراحی یک سررسید معمولی بدین صورت است که تمام صفحات سررسید باید دارای تاریخ شمسی، قمری، میلادی و مناسبت های روز باشد. در تمامی سالنامه‌ ها و سررسید ها، هر یک روز شمسی دارای یک صفحه‌ی جداگانه است، منتها گاهی اوقات نیز صفحات پنجشنبه با جمعه به صورت مشترک در یک صفحه سررسید چاپ می شود. یا حتی گاهی صفحات داخلی سررسید 1402 به صورت دوروز در یک صفحه و یا هر هفته در یک صفحه طراحی می شوند.

موضوع سررسید اختصاصی 1403 از بین یک سری موضوعات عامه پسند انتخاب می شود یا توسط مشتری تعیین می‌ شود. انواع سررسیدها می‌تواند در زمینه‌ های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، پزشکی، شعر، مذهبی و یا ورزشی طراحی شود. به عنوان مثال، سررسید یا سالنامه حافظ، که علاوه بر تاریخ روز و مناسبت ها صرفا در زمینه‌ شعر و غزلیات حافظ می باشد. سررسید شهریار نیز از دیگر محصولات مجموعه پیک فدک است که در قسمت های مختلف سررسید در مورد استاد محمد شهریار مطالبی گفته شده و البته گزیده ای از اشعار ایشان نیز در صفحات داخلی سررسید چاپ شده است.

سفارش خرید سررسید 1402

بنابراین اگر تصمیم دارید که نوروز امسال، به مشتریان خود سررسید (سالنامه چرم، سررسید ترمو، سررسید لوکس، سررسید ارزان، سررسید چرم خارجی، سررسید پزشکی، سررسید اروپایی) هدیه دهید، بهتر است سبک و مشخصات آن را خودتان مشخص و انتخاب کنید. در حال حاضر انواع سررسید با موضوعات معمول و عوام پسند در بازار موجود می باشد که کاربردهای متفاوتی دارند.

سررسید اروپایی (سالنامه رقعی، سررسید اروپایی فانتزی) که قطع کوچک تری دارد و وزن و حجم کمتر آن باعث می شود به راحتی در دست یا داخل کیف دستی حمل شود و در فضاهای کوچک کشو جای بگیرد. سررسید دستیار که علاوه بر تقویم یک سال، بخش عمده آن صفحات یادداشتی هست و این سررسید می تواند قابل استفاده مهندسان و مدیران باشد. یک قطع کوچکتر توسط مجموعه فدک برای تولید سررسید استفاده می شود که آن سالنامه یک هشتم می باشد. 

از بین انواع سررسید ها، سررسید وزیری به دلیل ابعاد بزرگی که دارد فصای زیادی برای نوشتن دارد و برای افراد که یادداشت برداری روزانه زیادی دارند، بسیار مناسب و کاربردی بوده و صفحات داخلی آن می تواند بصورت جمعه مشترک یا جمعه جدا طراحی شود. دفتر نوبت دهی 1403 یا سررسید پزشکی 1403 که دارای جدول است و برای صنف پزشکی، آزمایشگاه ها، رادیولوژی، سونوگرافی، سالن های زیبایی و تمامی اصناف که مربوط به نوبت دهی باشند قابل استفاده می باشد.

کاربرد سالنامهبیشتر بخوانید: مزایای چاپ سررسید اختصاصی 1403

آیا کاربرد سررسید پس از پایان سال تمام می شود؟

برخی از افراد گمان می کنند سررسید و سالنامه هر سال تا پایان همان سال جاری اعتبار دارد و پس از پایان سال جای آن در سطل زباله و یا اوراق باطله است. اما در واقع اینگونه نیست! بسیاری از افراد لحظات به یاد ماندنی، خاطرات کوتاه، روزنگاره ها، اندیشه ها، هیجانات و احساسات خود را در لحظه درون سررسید اختصاصی خود ثبت می کنند و به یادگار می گذارند.

سررسید برای این افراد همیشه به عنوان آیینه ای است که هر از چندی بر آن نگاه می کنند و خاطرات و لحظات به یاد ماندنی و اندیشه خود را در گذر زمان به تماشا می نشینند. چنین سررسیدی باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  1. صحافی محکم و استفاده از دوخت و چسب مناسب در صحافی
  2. جلدسازی محکم و استفاده از مقوا و روکش ضخیم در جلد جهت ماندگاری سررسید و سالنامه
  3. جادار بودن صفحات داخلی سررسید و داشتن فضای کافی برای یادداشت، ضمن رعایت نکات زیبا شناسانه در طراحی آن
  4. طراحی زیبا و متنوع و در عین حال ساده جلد سررسید

اگر به دنبال چنین سررسیدی می گردید، مجموعه چاپ، نشر و صحافی پیک فدک را به شما پیشنهاد می کنیم. اما نگران نباشید ما در پیک فدک از ابتدا بعنوان مشاور و راهنما تا انتهای پروسه چاپ سررسید به عنوان پشتیبان همراه شما خواهیم بود.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما